GRATIS verzending vanaf €50,-
Betaal je kado's achteraf
Je kado's GRATIS ingepakt
Eenvoudig retourneren
Klantenservice

Voor de meest gestelde vragen klik je hier.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens.

Eenmannenkado.nl
(onderdeel van Joow design brands)

Molenaarstraat 51
5374 GX Schaijk

tel: 073 - 623 39 89

email: [email protected]
www.eenmannenkado.nl

KVK: 17228375
BTW: NL001740841B41
IBAN: NL64 KNAB 0258 0808 33


Onze openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09.00 - 17.00 uur
09.00 - 17.00 uur
09.00 - 17.00 uur
09.00 - 17.00 uur
09.00 - 17.00 uur
gesloten
gesloten
1 Bestellen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig! 

  1. Ga naar het product van je keuze
  2. Klik op de grote button 'voeg toe aan mijn mandje'
  3. Klik op 'verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'bestelling afronden' om te betalen
  4. Vul je gegevens in en doorloop de stappen:
  5. Betalen, Afronden
  6. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 3 wordt bevestigd
1.2 Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Ook grotere aantallen bestel je eenvoudig en snel bij ons! Wij zorgen voor aantrekkelijke kortingen en wij bezorgen de producten op ieder gewenst afleveradres. Interesse? Neem contact op met onze zakelijke afdeling.

Contact:
T | 073 - 623 39 89
E | [email protected]

1.3 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wij hanteren de volgende betaalwijzen:

iDEAL:
U betaalt veilig online via uw eigen bank net zoals bij internetbankieren.
Klik hier voor meer informatie omtrent iDEAL .

Achteraf betalen met Afterpay:
AfterPay voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij eenmannenkado.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €125,-  als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €125,-.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Betalen vanuit België: Bancontact / MisterCash
Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid om via Bancontact / Mister Cash te betalen.

Betalen via bankoverschrijving:
U kunt er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving. Wij zullen zodra wij het bedrag op onze rekening ontvangen hebben overgaan tot verzending van uw bestelling.

1.4 Is er de mogelijkheid om mijn bestelde mannenkado's achteraf te betalen?

Jazeker, u kunt bij ons achteraf betalen met Afterpay.

Achteraf betalen met Afterpay:
AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €125,-  als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €125,-.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

1.5 Kan ik een bestelling dezelfde dag ophalen?

Nee helaas is het op dit moment niet mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen. We hopen dit toekomstig wel aan te kunnen bieden.

1.6 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Wanneer je de bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je hiervan een bevestiging. Zodra de bestelling is ingepakt en verstuurd, sturen wij een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van de bestelling vanaf de volgende dag volgen.

1.7 Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Mocht je een bestelling wensen te annuleren dan kun je dit eenvoudig doen door een e-mail te sturen naar [email protected] Je vermeld in deze e-mail dan je naam en ordernummer. Wij zullen je order dan controleren en desgewenst annuleren. Je eventuele betaling zal dan ons retour geboekt worden.

1.8 Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Je kan bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te laten versturen.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Nadat wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling uitgeleverd.

Contact:
T | 073 - 623 39 89
E | [email protected]

Neem contact op
* Verplichte velden
GRATIS verzending vanaf €50,-
Betaal je kado's achteraf
Je kado's GRATIS ingepakt
Eenvoudig retourneren